Motoryzacja

Twoja wyszukiwarka

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Jak zdjąć blokady z Zetka 50?!!!!!

Jak zdjąć blokady zetki 50 ?!!!!!!

 Najprostszym sposobem na zdjęcie blokady zetka 50 jest ;
1. Zmiana zębatki z 13 zębów na 14 lub 15 .Ja sam wypróbowałem 15 i 14 . Proponuję założenie 14 tylko dlatego , że różnica jest w prędkości minimalna a na przyśpieszeniu traci i to sporo .Po za tym zakładałem także 15 i łańcuch jest mocno naprężony. Przy zastosowaniu 15 jest nie zbędna operacja wydłużenia łańcucha lub powiększenia na wahaczu otworów na koło tak żeby łańcuch nie była mocno naprężony ( nie polecam ).
2. Zmiana modułu zapłonowego na odblokowany ( ile kosztuje moduł do zetki 50 ?) . Koszt takiego modułu mieści się w granicach od 38 zł do 50 zł. Proponuję zakup najtańszego po co przepłacać jak to jest taki sam " Chiński Szajs :)".
3. Można jeszcze zmienić tłumik o większej przepustowości i bez zwężenia na kolanku. Ja osobiści zrobiłem to w skuterze RX ale od razu podkreślam , iż założyłem cylinder wraz z tłokiem i wałem na 80c oraz filtr stożkowy wtedy to coś da inaczej nie warto zażynać silnika. Prędkość jaką osiągnołem to 80 km/h i może trochę więcej no i oczywiście spalanie nie znacznie poszło w górę.

Zobacz film : http://www.youtube.com/watch?v=tOpuPkuSw1I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz